Stallet 14/10

Idag red jag & Nogger ut med Hanna & Thimon på vallängsvägen. Vi skrittade fram till ''ensamma trädet'' och sedan började vi trava. Han var mjuk och fin hela tiden. Vi vände borta vid vallängen och där började vi galoppera. VI galopperade några gånger fram och tillbaks från ''lilla backen'' och till vallängen. Sen så travade vi från backen till ensamma trädet. vi skrittade sedan ner till banan. Där travde jag lite och han var suuuperduuper fin! Efter ca 10 minuter trav utan stigbyglar så började jag skritta av honom.
 
Efter det blev Nogger klippt och han vär jätte duktig och mysig när vi klippte han. Han ville gosa och ha massor av morötter och äpplen :) GULLE KILLEN <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimi Larsson

shu brushääään! börja uppdatera bättre, hihi ;)

2012-10-16 @ 07:55:13
URL: http://mimilarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken söt ponny! ❤❤❤❤❤

2012-10-16 @ 21:40:51
Postat av: Anonym

Var med i min tävling på min blogg!!

2012-10-22 @ 22:03:08
URL: http://xn--andrmalin-e4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0