My day.

Idag var jag i stallet vid 11 och innan var jag på hööks och stadium outlet. Ungefär kvart över 11 kom Emilia och Caroline ut till Bönsta. Vi hämtade in hästarna och borstade dom sen sadlade vi och red iväg på tempobanan. 
Emilia började rida Thimon och jag Nogger. Vi travade fram där det var skugga typ. Sen så började vi galoppera till
''fältet'' vid vallängen. Sedan vände vi och galopperade tillbaka. Jag galopperade först och då ökade jag lite tyvärr så skvätte jag och Nogger ner Emilia och Thimon med lera...så det blev i lite att tvätta och smörja sen. 
Vi red tillbaka mot stallet och ner till ridbanan där vi bytte hästar. Thimon var ganska pigg men mot slutet vart han lugnare och började lossna lite. Sen satt jag av Thimon och tog av han sakerna och satte på täcket och tog in han i hagen. Sen satt jag upp och red Nogger igen för Emilia skulle fota mig och Nogger. Så var berädda att det kommer komma upp massor av nya bilder!
 
 
my bestie <3 xoxo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

ni har köpt en toppen ponny! ni kommer gå långt ida :D det är jag säker på! ni är jätte fina tillsammans :)

Svar: Tack och tack för bilderna :) <3
Ida Tellebro

2012-10-27 @ 22:23:06
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0