Min dag

Hej alla!
Har nyss varit på hockey med Julia & Mimi.
Igår sov jag hos Julia och då kunde jag inte blogga :/ menmen.. Vi somnade typ kl 01.00 inte så värst sent men iallafall. Vi vaknade kl 08.00..så jag var ganska så trött.
Julia hängde med till stallet och Maja hade bakat eftersom att Linn och Hanna kom dit. Sen red jag & Nogger  ut och galopperade på backsättersvägen och i ''skogsbacken'' med Maja & Guld. Pigga hästar! ojaa!..
Thimon skrittades ut av Luppe eftersom att i Lördags ville Nogger ha de sista silagestråna som låg kvar i hagen och schasade han bort Thimon så han gick in i badkaret och flyttade hela badkaret fyllt med vatten en braa bit åt sidan så att vattnet åkte ut med högra frambenet. Han är ganska svullen men inte en ända markering!
Så det blir väll att skritta och linnimenta benet till svullnaden går ner!
 
Jaha.. nu gör jag typ ingenting så blir väl att gå och lägga sig eller något! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0