Presentation om mig :)

På bilden tävlar jag och Thimon våran LB debut i åby den 5 maj i år.     Hej jag heter Ida Tellebro och är född 1999. Jag har en C-ponny som heter Thimon han är 17 år gammal. Thimon och jag tränar och tävlar i hoppning hittills har vi tävlat upp till LB på Lokal nivå.              //Ida
På bilden tävlar jag och Thimon våran LB debut i Åby 5maj i år.
Hej jag heter Ida Tellebro och är född 1999 i Nyköping. Jag har en C-ponny valack som är 17 år och skimmel. Jag och Thimon tränar och tävlar i hoppning, hittills har vi tävlat upp till LB på lokal nivå.
//Ida T

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har inte ni han på foder.eller har ni köpt han???????????

2012-05-13 @ 14:12:51
URL: http://sadeljorden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0