Ridpasset

Ridpasset idag var markarbete, det gick bra, vi hade trav bommar & räcken. Dom som hade stor hästar på lägret fick titta på oss, hur vi red och hur vi satt, Titti (en av mina ridlärare jag hade när jag var nybörjare) som då kollade på mig tyckte att jag hade jätte fin sits, och en bra hand. :) Imorgon hoppas vi att vi får rida ute så det inte spöregnar! Thimon tyckte iaf att boxen han hade ver skön, den var stor och fräsh, uppdaterar mer imorgon! På Torsdag åker jag Emilia (hennes blogg om ni vill kolla på den :) http://emiliamjaaou.blogg.se/)  & Mamma & Thimon till vingåker och sover till Fredan då det blir Regional hopptävling, LB & LB+.... God Natt!
 
Bild från Pay and jump på Håcknesta för någon vecka sedan :)

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Kommer bli grymt!! :D

Svar: Ja det kommer det verkligen!!! :D
Ida Tellebro

2012-06-26 @ 01:15:54
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0