hömhöm..

Hejhej, jag fick en kommentar från en person som skrev: Varför hoppar du hela tiden? börja rid dressyr så kommer allt gå bättre.
 
Jag hoppar inte hela tiden? Jag rider dressyr det gör jag! Thimon är 17 år och har tävlat i hoppning nästan hela sitt liv han har tröttnat en gång förut sen fick han vila i 3 år sen fick jag honom och då gick det jätte bra för oss! I vingåker så vägrade han första gångan med mig.. då trodde vi att det kanske var för att vi gick på ett hoppläger tre dagar samma vecka. Men i Kumla så var han jätte fin och pigg framåt på framhoppningen, när vi kom in på banan också, men när vi kom till hinder nummer två så bockade han och stannade sedan efter.. Han har förmodligen tröttnat på att tävla.. För hemma så hoppar han så klockrent!
 
Ville bara säga att jag rider dressyr också och att jag inte hoppar hela tiden!
 
En bild på mig och Thimon från Kumla igår :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På texten tycker jag att det framstår idiotiskt mycket att du hoppat hela tiden. om han vägrar ut sig på tre starter i rad borde du fatta att han inte vill hoppa tre gånger i veckan utan kanske en gång varannan vecka!

2012-08-02 @ 13:34:36
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att hon INTE HOPPAR 3 ggr per vecka???!!! var får du det ifrån. Avundsjuka människor som inte sätter ut sitt namn är ju det värsta som finns.

2012-08-03 @ 19:32:22
Postat av: Mamma

och det förra inlägget var skrivet av MEJ, Idas mamma.

2012-08-03 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0