Svar på frågestunden!

Postat av: Elsa

This or that 

Dressyr/hoppning

Rida ut/ rida på banan

Träna/tävla

Trava/galoppera

Kompisar/stallet

Det var mina frågor fin blogg =) Tack! :)

Postat av: Matilda

Heej, såg att Thimon var till salu på hästnet och undrar bara varför??? Vi ska kanske inte sälja Thimon om vi hittar en halv fodervärd som har honom 3-4 dagar i veckan, men om vi säljer honom är det för att han inte tävla mer i hoppning och det är inom hoppningen jag vill lyckas! :)

Fiiin blogg :) Tack :)

 
Postat av: Maja

Vilka 3 hästar (förutom Thimon) tycker du om? :) Jag vet inte riktigt :)

 
Postat av: Julia

Hej! Jag undrar vad du skulle vilja ha för smeknamn om du fick välja själv Typ Ida som jag heter :)

 

Postat av: EMILIA SVEDLIND

Varför ska ni sälja Thimon? För att jag vill tävla i hoppning men det vill inte han tyvärr, som jag skrev där uppe förmodligen kommer vi ha en halvfodervärd istället för att sälja honom :)

Vad har du tänkt köpa för ponny nu efter Thimon? En D-ponny som är duktig i både dressyr och hoppning :)

Hur långt vill du komma i din ridning? Så långt jag kan! :)

Är ridsport det du tänker satsa på när du blir äldre? Ja det tror jag nog :)

Hur många gånger har du ramlat av? håller inte räkningen men typ 10 :)

Har du några flera intressen än hästar? Nepp :)

Bara för att jag är grym på att ställa frågor haha :D Heheh :D



Postat av: Ebba Lagerström

Hej!Varför ska ni sälja Thimon,ni passa ju perfekt tillsammans.. För att han inte vill hopptävla och jag vill gärna komma någonstans inom hoppningen :)

Kan du fråga någon fråga i min frågestund,om du känner fört! Fin blogg! Ja kanske det, Tack! :)


Kommentarer
Postat av: undrande...

Hopptränar du på stjärnholm?? Med vilka???

2012-08-25 @ 23:29:49
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D
http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

2012-08-26 @ 22:22:56
URL: http://adaras.se
Postat av: Hanna

Vet du varför han inte vill tävla? Vad händer de gånger ni har tävlat? Fin blogg!

2012-09-08 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0