dålig uppdatering men..

Hej jag vet att jag har uppdaterat dåligt, men jag har haft fullt upp igår och idag.. 
Men såhär har jag ridit iaf:
 
Igår red jag & Thimon ut med Hanna & Tency, vi red bort till Ekeby och tillbaka, mycket galopparbete.
Han var jätte svettig men det märktes knappt att han var trött! :)
 
Idag dressyrträna jag & Thimon, Maja & Guld för Maggan, det gick faktist bättre än förväntat! Han var jätte positiv och jobbade på, han var verkligen riktigt fin och mjuk var han också, men mot slutet kände jag hur trött han va. Jag blir så glad när det går bra! Finaste killen!
( har tyvärr inte någon film eller några bilder eftersom att mamma jobbade ) 
 
Imorgon:
Åker jag och Jessica och badar på badhuset, Thimon får en skritt tur i skogen imorgon barbacka!
Jag och Thimon på Pay'n Jump, ganska länge sedan!
 
Puss hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0